כיצד התחלנו לקבל לידים מהיום הראשון שהאתר באוויר

בלי לבנות ערמות של לינקים ובלי להעמיס כתבות בבלוג

כיצד הצלחנו להשיג לידים סופר רלוונטיים באתר הלקוח מהיום הראשון שהאתר עלה לאוויר

 

אז כן, הרוב כמובן תלוי בבניית אתר בצורה המתאימה לקידום אורגני.

כי כמובן שאין בתחום שלנו ניסים או סודות שיביאו אתכם למקומות ראשונים בזמן קצר

אלא אם כן קידמתם באמצעות שיטות פסולות המסכנות את האתר שלכם.

אבל מה זה אומר בנייה נכונה של אתר:

יש 2 פרמטרים חשובים בבניה נכונה של אתר שאם מקפידים עליהם  ניתן לתפוס מיקומים בגוגל כבר בשלבים ראשונים.

כמובן שלא בביטויים הראשים והתחרותיים אלא בביטויים מסוג זנב ארוך,

אבל קחו מצב שבו יש לכם 100 מילים בעמוד ה 1 תוך שבוע מרגע הקמת האתר החדש שלכם

שלכל ביטוי יש 50-100 חיפושים בחודש. מכובד לכל הדעות לא? : )

2 הפרמטרים הם:

היררכיית URL ותפריטים + אופטימיזציה וקישורים פנימיים.

כמובן שיש פרמטרים יותר חשובים כחלק מהתהליך השוטף של הקידום

אבל עבור שלבים ראשונים והמשך למקרה שהצגתי בתחילת הפוסט –

אלו מרכיבים חשובים מאוד שצריך לדעת לנצל אותם כמקפצה לקידום האורגני.

מקדם אתרים בעל ניסיון בתחום ידע כמובן לאפיין עבורכם כל מה שצריך בעניין זה.

כיצד זה נראה בפועל?

[אם שכחתי לציין מדובר בלקוח שלי].

אז מלבד זה שהאתר הגיע לעמוד ה-1 בגוגל בביטויי המפתח שאתם רואים בתפריט

ואם תיכנסו לאתר תוכלו לראות גם ב URL בעקבות הזרמת טראפיק אורגני לאתר וציוני חווית משתמש טובים

היה קל יותר לקדם גם ביטויים קשים יותר.

כמו למשל: מוסך נייד שנכון לעכשיו 8.9.18 – ממוקם בעמוד 1 מקום 2 בגוגל.